Primul Maraton al Educației Parentale

”Educă-te, ca să educi!”

După cum am anunțat deja pe siteul nostru, anul acesta atelierele noastre se transformă în zile dedicate parentajului: Parenting Days. Ele se vor desfășura pe parcursul unei zile întregi, în formatul unui set de ateliere/workshopuri, organizate pe teme și subteme. Părinții au posibilitatea de a alege componența pachetului de ateliere de care consideră că au nevoie. La sfîrșitul zilei, părinții vor pleca acasă cu o experiență completă și complexă, care îi va ajuta activ în consolidarea relației lor cu copiii, în spiritul valorilor pe care le promovăm.

Primul eveniment din seria Parenting Days: Maratoanele Educației Parentale va avea loc în data de 16 martie 2013.

Locația: Sala de conferințe PALAS MALL.

Preț: 200 de lei de persoană.

Discounturi:

  • 170 de lei de persoană în cazul în care veniți cu soțul/soția sau cu un alt prieten/ o altă prietenă.
  • 150 de lei de persoană pentru grupuri de trei persoane.
  • 120 de lei de persoană pentru grupuri de minim cinci persoane.

Locuri disponibile: pentru MAXIM 40 de persoane.

Înscrieri și achiziționare de bilete: Biletele se pot achiziționa individual de la Cărturești, Palas Mall, începînd cu data de 3 martie. Pentru orice categorie de discount, vă rugăm adresați-vă la contact@atelierulparintilor.ro sau sunați la 0745515008.

Agenda evenimentului:

10.00-10.25 Deschiderea oficială
10.30 – 12.00 Cum punem bazele unei bune adaptări sociale a copiilor noștri Mesaje și valori transmise pe firul generațiilor
12.00 – 12.30 Coffee Break
12.30 – 14.00 Libertate vs structură în educarea copiilor Pedagogia Montessori în familie
14.00 – 14.45 Coffee Break
14.45 – 16.15 Gîndirea creativă și impactul ei în dezvoltarea copiilor Dezvoltarea abilităților interpersonale și de leadership prin joc și joacă
16.15 – 16.45 Coffee Break
16.45 – 18.00 Pannel talk și închidere

 

Precizări: Fiecare persoană va participa la trei ateliere. Oferim posibilitatea ca fiecare persoană să își aleagă atelierul care i se potrivește cel mai bine de pe fiecare orizontală a agendei noastre de lucru, în limita locurilor disponibile, astfel încît, la sfîrșitul zilei, să fi participat la trei ateliere care să îi ofere o viziune complexă asupra problematicilor puse în discuție.

Pentru că lucrăm interactiv, dimensiunea optimă a grupului este de 20 de persoane. De aceea, opțiunile pentru fiecare atelier de pe orizontală se fac pînă la acoperirea numărului maxim de 20 de persoane pe grup. Așadar, este necesar ca fiecare persoană care achiziționează un bilet să transmită, pînă la data de 10 martie, opțiunile pentru ateliere fie la contact@atelierulparintilor.ro, fie direct pe evenimentul postat pe pagina noastră de Facebook.

Surprize și tot felul de bunătăți :)

  • Coffee Breaks sunt incluse în prețul biletului și sunt presărate cu surprize dulci de la FRIȘCOT.

Pe parcursul zilei, partenerii noștri prietenoși ne ajută să vă oferim o serie de premii minunate:

  • Vouchere, în valoare de 200 de lei fiecare, utilizabile pentru evaluări psihologice complexe ale copiilor dumneavoastră, de la PSYCHOLOGY CENTER.
  • Vouchere care asigură participarea gratuită a copiilor dumneavoastră la atelierele creative pentru copii organizate de ”Flori de Portocal”.
  • Seturi de pijamale moi și colorate de la SOFIAMAN.
  • Vouchere care asigură participarea gratuită a copiilor dumneavoastră la lectiile demo Clever Children organizate de Clever Children Iasi.

Să recapitulăm: ne ajută în derularea evenimentului nostru TOYOTA IAȘI, PALAS MALL, CĂRTUREȘTI IAȘI, FRIȘCOT, NaturalioPSYCHOLOGY CENTER, FLORI DE PORTOCAL, SOFIAMANClever Children Iasi și partenerii noștri media: Iași FunZIARUL DE IAȘI, RADIO HIT IAŞI. Le mulțumim!

Vă așteptăm cu drag și poftă de educație!

 

Leave a Comment


NOTE - You can use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>